Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Η ευτυχία είναι αυτό...(?)

Αγαπητοί μου αναγνώστες και αναγνώστριες,
    Μόλις γύρισα σπίτι μετά από μια γεμάτη Κυριακή και αποφάσισα να σας ενημερώσω για τις εμπειρίες της τελευταίας εβδομάδας! Το σημαντικό γεγονός της προηγούμενης εβδομάδας είναι ότι τελείωσαν πλέον τα μαθήματα γερμανικών!


  Η προηγούμενη εβδομάδα κύλησε ευχάριστα και πολύ γρήγορα! Από τουριστικής απόψεως μπορεί να μην ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, αλλά πλέον σε αυτήν την πόλη δεν νιώθω  τουρίστας! Αρχίζω να δένομαι επικίνδυνα τόσο με την πόλη όσο και με την παρέα μου! Το σπίτι μου έχει γίνει το στέκι της παρέας ! Συνήθως τα βράδια πριν βγούμε μαζευόμαστε σπίτι μου, μαγειρεύουμε, τρώμε και έπειτα συνεχίζουμε σε κάποιο μπαρ! Όλα αυτά σε συνδυασμό με τις ειδήσεις, που διαβάζω, που αφορούν στην κατάσταση στην Ελλάδα, κάνουν την μέρα του γυρισμού να φαντάζει εφιαλτική! Πάλι καλά που υπάρχουν εκεί πρόσωπα που αγαπώ και δίνουν ένα χρώμα νοσταλγίας σε αυτές τις σκέψεις!
 Ο καιρός εδώ φαίνεται να είναι σε ένα μεταβατικό στάδιο. Είναι μέρες που μπορεί να φτάσει στους  34º C  και άλλες  με δυσκολία υπερβαίνει τους 20 º C. Συνήθως όμως η μέρα ξεκινάει με πολύ ζέστη και το μεσημέρι αρχίζει  να βρέχει και να πέφτει η θερμοκρασία! Είμαι μάλλον ο τρελός της παρέας που ζητάει λίγο κρύο ενώ όλοι οι Βορειοευρωπαίοι προσεύχονται για λίγες ακόμα μέρες ηλιοφάνειας !
Την προηγούμενη Κυριακή μιας και είχε πολύ καλό καιρό αποφασίσαμε να  τον εκμεταλλευτούμε και να  αποδράσουμε στις κοντινές παραλίες και πισίνες της πόλης!  Φαίνεται πως η μοίρα γέλαγε μαζί μου όταν φτιάχνοντας τις βαλίτσες αποφάσισα να μην πάρω το μαγιό μου κοντά, αστειευόμενος κιόλας για την χρησιμότητα του στην Αυστρία! Πριν τις πισίνες όμως κάναμε μια στάση σε μια τοπική γιορτή που οργανώνεται από τους παραγωγούς της Αυστρίας για λίγες μέρες κάθε Σεπτέμβρη για την προώθηση των προϊόντων τους! Θύμιζε περισσότερο δικό μας πανηγύρι μόνο που αντί για κλαρίνα είχαν την φιλαρμονική( περίμενα ότι μία πόλη με την μουσική παράδοση της Βιέννης θα είχε καλύτερο  γούστο και θα είχε καλέσει τουλάχιστον  για ένα live τον Γ. Μάγκα  και το κλαρίνο του!).




















    Την Τετάρτη οργανώθηκε  από  τον  φορέα που οργάνωνε τα εντατικά μαθήματα γερμανικών πεζοπορία σε ένα απ’ τα βουνά που βρίσκονται κοντά στην Βιέννη! Ήταν μια από  τις μέρες που ξεκίνησε με υπερβολική ζέστη και σκεφτόμουν να μην συμμετάσχω , γιατί θα ήταν εξαντλητικό να ανεβαίνεις την ανηφόρα με 35 º C !Για καλή μου τύχη όμως μία ώρα πριν την αναχώρηση συννέφιασε και έπεσε αισθητά και η θερμοκρασία! Το δάσος ήταν πανέμορφο και πολύ έξυπνα αξιοποιημένο από τους Βιεννέζους. Μέσα στο δάσος υπήρχε περιφραγμένος χώρος μέσα στον οποίο μπορούσε να δει κανείς αγριογούρουνα, ελάφια, ζαρκάδια κλπ. , ενώ σε όλη την διαδρομή υπήρχαν χάρτες, δίνοντας έτσι στον καθένα την δυνατότητα να το περπατήσει χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να χαθεί! Στην αρχή του πάρκου υπάρχει επίσης και η εξοχική κατοικία της Σίσσυ. Μπορεί ακόμα να μην έχω βρει τον χρόνο να επισκεφτώ  το  κεντρικό παλάτι της , που βρίσκεται και δίπλα στο σπίτι μου και μου λένε όλοι ότι είναι πανέμορφο, αλλά τουλάχιστον έχω δει τα δυο εξοχικά της( το ένα στην Βιέννη και το άλλο στην Κέρκυρα)!





















          Η Πέμπτη ήταν μία από τις καλύτερες μέρες της εβδομάδας! Αν και ξύπνησα από τις 5.00 το πρωί για να προλάβω να εγγραφώ με τους φίλους μου σε κάποιες αθλητικές δραστηριότητες ,χωρίς να περιμένω τρείς ώρες στην ουρά  , η υπόλοιπη μέρα κύλησε πολύ διασκεδαστικά! Αφού τελείωσα με την εγγραφή και αφού γύρισα στο σπίτι για να συμπληρώσω τις χαμένες ώρες ύπνου, το απόγευμα επισκέφτηκα με την παρέα μου το γνωστότερο πάρκο ψυχαγωγίας στην Βιέννη, το ‘’prater’’,  που είναι ανοιχτό από τον Μάρτιο μέχρι τα τέλη Σεπτέμβρη και γι’ αυτό  δεν θα είχαμε άλλη ευκαιρία να το επισκεφτούμε! Αν και ελάχιστες φορές στην μέχρι τώρα ζωή μου είχα το θάρρος να μπω σε παιχνίδια που σε κάνουν να νιώθεις σαν να είσαι  παγάκι σε φραπεδιέρα, αυτή την φορά αποφάσισα να είμαι πιο θαρραλέος και  να δοκιμάσω τα όρια μου και τα όρια του πεπτικού μου συστήματος που προσπαθούσε εν μέσω εγκέλαδου να ολοκληρώσει την διαδικασία πέψης μιας μακαρονάδας!











          Το πρόβλημα με την  καθημερινότητα μου εδώ είναι ότι  ισχύει πάντα ένας κανόνας: κάθε μέρα είναι καλύτερη από την προηγούμενη! Έτσι, μετά την διασκεδαστική Πέμπτη ήρθε ένα υπέροχο βράδυ Παρασκευής, η καλύτερη βραδιά μέχρι στιγμής εδώ, και μετά την Παρασκευή ένα απίστευτο  Σάββατο! Το πρωί του Σαββάτου, μετά το ξενύχτι της παρασκευής( έχει καθιερωθεί η παρασκευή ως ημέρα διασκέδασης αφού το μετρό λειτουργεί 24 ώρες),  αρχικά είχαμε κανονίσει να πάμε για μπάνιο και ηλιοθεραπεία σε μια πισίνα! Ο καιρός όμως είχε άλλα σχέδια! Η περιορισμένη ηλιοφάνεια  ήταν ο καταλληλότερος καιρός για ένα ακόμα picnic! Αυτή την φορά επιλέξαμε να πάμε έξω από την πόλη σε ένα κάστρο-που τώρα λειτουργεί σαν ξενοδοχείο- και να κάνουμε picnic απολαμβάνοντας μία από τις καλύτερες πανοραμικές  θέες της πόλης! Η μέρα έγινε ακόμα πιο διασκεδαστική όταν ανακαλύψαμε ότι στον ίδιο χώρο υπήρχε και ένα γήπεδο mini golf!  Δεδομένης της ελάχιστης εμπειρίας μου- έχω παίξει μόνο μια φορά golf στο Λονδίνο-  η τελευταία θέση δεν ήταν έκπληξη για μένα! Ευτυχώς είχαμε συμφωνήσει ότι τις μπύρες τις κερνάει ο νικητής! Το βράδυ της ίδιας ημέρας αποφασίσαμε να πάμε να δούμε ταινία στον κινηματογράφο! Μετά από αρκετή προσπάθεια καταφέραμε να βρούμε κινηματογράφο που να μην παίζει μεταγλωττισμένες ταινίες και επιλέξαμε να δούμε την ταινία του Woody Allen ‘’midnight in paris’’. Σας προτείνω να την δείτε! Ήταν πολύ ευχάριστη ταινία αν και συνειδητοποίησα ότι πρέπει να ξεκινήσω να διαβάζω περισσότερη κλασσική λογοτεχνία!












            Σύμφωνα με τον παραπάνω κανόνα η σημερινή μέρα, Κυριακή, ήταν η καλύτερη μέρα της εβδομάδας! Μέτα την ταινία εχθές το βράδυ αποφασίσαμε να μαζευτούμε σήμερα κατά τις 12.00 στο σπίτι του καλύτερου μου φίλου εδώ για brunch. Να μην το παίζω κοσμοπολίτης… ούτε εγώ ήξερα τι στο καλό ήταν αυτό! Τελικά ανακάλυψα πως η λέξη προκύπτει από τον συνδυασμό των λέξεων breakfast και lunch! Είναι ένα γεύμα που τρώγεται μεταξύ πρωινού και μεσημεριανού αλλά έχει μεγαλύτερη ποικιλία από το δικό μας δεκατιανό! Βασικά το δικό μας brunch είχε μεγαλύτερη ποικιλία και από τον μπουφέ μεσημεριανού γεύματος ξενοδοχείου!!!μετά το φαγοπότι αποφασίσαμε να πάμε να χαλαρώσουμε σε ένα πάρκο που ήταν κοντά στο σπίτι του φίλου μου!



 















         Ευτυχώς για σας ,μετά από ένα τόσο μεγάλο post, πρέπει να κλείσω γιατί σε λίγο θα έρθουν μερικοί φίλοι μου στο σπίτι για να δούμε ταινία! Το επόμενο post θα αργήσει να έρθει γιατί την Τρίτη φεύγω για ένα δεκαήμερο ταξίδι με τραίνο σε χώρες που είναι κοντά στην Αυστρία! Ελπίζω να επιστρέψω με αρκετό υλικό για νέα post!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλιά σας!