Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Ημερολόγιο 10-23/10/2011

 Αγαπητοί μου αναγνώστες και αναγνώστριες,
   οι τελευταίες δύο εβδομάδες κύλισαν ανησυχητικά γρήγορα! Ο χρόνος περνάει χωρίς να το καταλάβεις όταν έχεις συνέχεια κάτι να κάνεις! Πλέον έχω σιγουρέψει τα μαθήματα στα οποία έχω γίνει δεκτός και έτσι έχω ένα βασικό καθημερινό πρόγραμμα πάνω στο οποίο μπορώ να προσθέτω οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα θέλω!
   Η αλήθεια είναι, ότι η σχολή είναι πολύ πιο απαιτητική απ' ότι την περίμενα και απ' ότι έχω συνηθίσει στην Αθήνα! Όλα τα μαθήματα, που έχω επιλεγεί έχουν υποχρεωτική παρουσία και στα περισσότερα από αυτά απαιτείται επίσης και η εκπόνηση εργασίας με συγκεκριμένο θέμα! Υπολογίζω ότι μέσα σε ένα εξάμηνο στο πανεπιστήμιο της Βιέννης θα κάνω περισσότερες εργασίες απ' όσες έχω κάνει συνολικά μέχρι τώρα στην Αθήνα και θα παρακολουθήσω μάλλον πολλές περισσότερες ώρες διαλέξεων απ' ότι παρακολουθώ συνήθως στην Αθήνα! Για να πω την αλήθεια όμως, και χωρίς να θέλω να φανώ ξενομανής, νομίζω ότι προτιμώ αυτό το σύστημα. Μαθαίνεις σίγουρα περισσότερα ενώ το μάθημα είναι πολύ ενδιαφέρον, αφού οι καθηγητές θέτουν ως απαραίτητη προϋπόθεση, για να περάσεις το μάθημα, την συμμετοχή κατά την διάρκεια του μαθήματος (κάθε φορά που συμμετέχεις βάζουν ένα + δίπλα από το όνομά σου -το δικό μου όνομα βέβαια συνήθως τους δυσκολεύει λόγω του μεγέθους του και της δύσκολης προφοράς του-) ενώ σε αρκετά μαθήματα οι καθηγητές αναθέτουν σε έναν από εμάς κάθε φορά την παρουσίαση του μαθήματος και αυτοί απλά επιβλέπουν και διορθώνουν( νομίζω θα προτιμούσα το αντίστροφο)!
   Παράλληλα οι υπόλοιπες επιμέρους δραστηριότητες συνεχίζονται κανονικά! Την Δευτέρα της πρώτης εβδομάδας ξεκίνησαν τα μαθήματα salsa και 2 μαθήματα μετά μπορεί να μην έχω γίνει ακόμα επαγγελματίας χορευτής, αλλά σίγουρα έχω διασκεδάσει πολύ  και τα ισπανικά μου είναι σε καλύτερο επίπεδο, όπως μας υποσχέθηκε και ο δάσκαλος στο πρώτο μάθημα! Επίσης, τα μαθήματα κολύμβησης είναι κάτι που απολαμβάνω και ελπίζω να μπορέσω να τα συνεχίσω όταν γυρίσω στην Ελλάδα. Τις 2 προηγούμενες φορές ευτυχώς δεν έπαθα κράμπα (τζάμπα έμαθα την λέξη δηλαδή) αλλά την προηγούμενη Παρασκευή μου συνέβη κάτι πραγματικά αστείο και περίεργο... Το πρωί  αποκοιμήθηκα και αν και βιάστηκα για να φτάσω εγκαίρως στο μάθημα τελικά άργησα  και όταν έφτασα συνειδητοποίησα ότι είχα κάνει ένα τεράστιο λάθος.Ενώ νόμιζα ότι η ώρα ήταν 9.15,κοιτάζοντας βιαστικά το ρολόι μου όταν έφτασα,και θεώρησα ότι είχα αργήσει μόνο ένα τεταρτάκι, τελικά ήταν 10.15 και μου απέμεναν μόνο 15' μαθήματος. Το έκπληκτο βλέμμα του καθηγητή ακόμα το θυμάμαι και γελάω! Συμβουλή μου είναι λοιπόν όταν κοιτάτε την ώρα να προσέχετε και τον μικρό δείκτη πέρα από τον μεγάλο, γιατί πάντα μπορεί να έχετε αποκοιμηθεί περισσότερο απ' όσο νομίζετε και μετά να νομίζετε πως σας απήγαγαν εξωγήινοι και σας έκλεψαν χρόνο από την ζωή σας! Τέλος, η χορωδία είναι από τις πιο ευχάριστες δραστηριότητες μέσα στην εβδομάδα. Σε κάθε πρόβα έρχονται όλο και περισσότερα άτομα και πλέον είμαστε περίπου 80- 100 χορωδοί! Ακόμα δεν έχω κάνει καλούς φίλους από την χορωδία αλλά σίγουρα κάθε εβδομάδα ανυπομονώ για το 2ωρο της χορωδίας. Είναι μάλλον τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια ,που προετοιμάζουμε για τις συναυλίες των Χριστουγέννων, που μου φτιάχνουν τόσο πολύ το κέφι να πάω στην  πρόβα! Βέβαια σε καμία περίπτωση η χορωδία αυτή δεν συγκρίνεται με την χορωδία του Ορφέα Τρίπολης και καταλαβαίνετε βεβαίως ότι αυτή είναι μια απόλυτα αντικειμενική άποψη!!!
   Επίσης, μετά από τόσο καιρό έχουν διαμορφωθεί πλέον και οι παρέες σε μεγάλο βαθμό! Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό γιατί είναι ωραίο να νιώθεις ότι έχεις έναν δικό σου κύκλο ανθρώπων με τους οποίους νιώθεις πιο οικεία, ενώ πάντα έχεις την δυνατότητα να γνωρίσεις και νέα άτομα! Ο καλύτερος μου φίλος εδώ είναι ο Henrik από την Γερμανία, που τον νιώθω σαν μεγάλο μου αδερφό, αφού είναι 28 χρόνων (κάνει το διδακτορικό του στην Βιέννη) και είναι πάντα πρόθυμος να βοηθήσει, όποτε έχω κάποιο πρόβλημα, ενώ συναντιόμαστε σχεδόν κάθε μέρα και γι' αυτό σχεδόν σε όλες τις ωραίες μου στιγμές  στο erasmus είναι και αυτός εκεί! Παράλληλα έχω και 2-3 μεγαλύτερες παρέες και κάθε φορά κανονίζω κάτι διαφορετικό με κάθε μία ανάλογα με το ''mood'!
   Αναλυτικά τα highlights των προηγούμενων 2 εβδομάδων ήταν τα εξής:

  • Την Τρίτη της πρώτης εβδομάδας, αφού δεν είχα κανένα μάθημα, όπως και τις περισσότερες μέρες, αποφάσισα να πάω για πρώτη φορά στο Schönbrunn, το παλάτι της πριγκίπισσας Σίσυ, που βρίσκεται σε απόσταση 10' ποδαρόδρομου από το σπίτι μου! Το παλάτι είναι εντυπωσιακό και τεράστιο. Ένοιωσα ιδιαίτερα χαρούμενος, που είναι τόσο κοντά στο σπίτι μου, γιατί αποτελεί το ιδανικό μέρος για όποιον θέλει να χαλαρώσει, να περπατήσει, να τρέξει. Σίγουρα είναι ένα από τα αξιοθέατα, που θα πρότεινα σε κάποιον  να δει οπωσδήποτε όταν επισκεφτεί την Βιέννη! Εκείνη την μέρα δεν μπήκα μέσα στο παλάτι γιατί ήθελα να απολαύσω την ηλιόλουστη μέρα, ενώ τον γύρο τους χώρους του παλατιού μπορώ να τους δω οποιαδήποτε από τις πολλές κρύες μέρες του χειμώνα, που θα ακολουθήσουν! Συμβουλή μου είναι, όταν αποφασίσετε να περπατήσετε στους κήπους του παλατιού , να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι στο τέλος θα πρέπει να επιστρέψετε στην αρχική είσοδο για να βγείτε από το παλάτι. Κάντε λοιπόν καλή εκτίμηση των δυνάμεών σας γιατί εγώ εξαντλήθηκα για να γυρίσω σπίτι! Περπατούσα  2 ώρες μέσα στους κήπους και όταν συνειδητοποίησα ότι κουράστηκα χρειαζόμουν άλλα 40' περπάτημα για να φτάσω στην  έξοδο!














  • Την Παρασκευή της πρώτης εβδομάδας μετά το κολυμβητήριο συναντήθηκα με μια φίλη( την Hanna,που είχαμε πάει μαζί και στο eurotrip) και πήγαμε στο Δημαρχείο της Βιέννης, το Rathaus, στο όποιο διοργανωνόταν μία τριήμερη εκδήλωση με τίτλο ''terra madre'', που είχε ως σκοπό να προβάλει τα τοπικά προϊόντα και τον υγιεινό τρόπο διατροφής, το λεγόμενο ''slow food''! Εκεί μπορέσαμε να δοκιμάσουμε πολλά από τα τοπικά προϊόντα και μια πεντανόστιμη τοματόσουπα!





  • Την επόμενη μέρα Σάββατο αποφασίσαμε να επισκεφτούμε την πρωτεύουσα της Σλοβακίας, Μπρατισλάβα! Η Βιέννη με την Μπρατισλάβα είναι οι δύο πρωτεύουσες στον κόσμο με την μικρότερη μεταξύ τους απόσταση ! Η διαδρομή με το λεωφορείο διαρκεί μόνο μια ώρα και το εισιτήριο μετ' επιστροφής στοιχίζει μόνο 12€ , επομένως αποτελεί έναν πολύ προσιτό προορισμό για όποιον μένει στην Βιέννη! Αρχικά, είχαμε αποφασίσει να πάμε με σκοπό να ελέγξουμε την αγορά της πόλης, γιατί πλέον έχει αρχίσει να κάνει πολύ κρύο και όλοι χρειαζόμασταν κάποια χειμερινά ρούχα.Η Μπρατισλάβα θεωρείται πιο φθηνή από την Βιέννη, αν και, τελικά, δεν νομίζω ότι αυτό ισχύει απόλυτα! Αφού τελειώσαμε όμως αρκετά νωρίς με τα ψώνια, μερικοί μείναμε λίγες ώρες ακόμα για να δούμε και λίγο την πόλη! Η Μπρατισλάβα είναι μια αρκετά όμορφη, πολύ μικρή, και πολύ φθηνή στο φαγητό πόλη! Νομίζω ότι δεν χρειάζονται περισσότερες από 1-2 μέρες για να την γνωρίσει κανείς, ούτε και ξεχωριστό post στο blog μου!Αλλά είναι ιδιαίτερα γραφική, γι' αυτό και σας προτείνω, αν βρεθείτε ποτέ για διάστημα μεγαλύτερο της μιας εβδομάδας στην Βιέννη, να αφιερώσετε και μια μέρα στην Μπρατισλάβα! Το βασικό αξιοθέατο είναι το κάστρο της πόλης, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν και τα διάφορα περίεργα αγάλματα, που είναι διασκορπισμένα μέσα στην πόλη!


























  • Την προηγούμενη Κυριακή ανακάλυψα ένα άλλο μυστικό αυτής της πόλης! Στις περισσότερες παραστάσεις στις μεγαλύτερες σκηνές της πόλης μπορείς να βρεις πολύ φθηνά εισιτήρια αν είσαι διατεθιμένος την ώρα της παράστασης να στέκεσαι όρθιος! Με κάποιες φίλες μου κανονίσαμε να πάμε για πρώτη φορά στην μεγαλύτερη όπερα της Βιέννης, την Staatsoper, για να δούμε την όπερα του Mozart, '' Ο Μαγικός Αυλός''. Αν και χρειάστηκε να περιμένουμε αρκετή ώρα στην ούρα για να κλείσουμε εισιτήρια, τελικά νομίζω ότι άξιζε τον κόπο, γιατί μόνο με 4€ μπορέσαμε να απολαύσουμε μια πάρα πολύ καλή παράσταση! Νομίζω ότι θα το ξανακάνω σύντομα και πολλές φορές ακόμα, γιατί στην όπερα ανεβαίνουν πολλές διαφορετικές παραστάσεις και τελικά το να στέκεσαι όρθιος δεν είναι τόσο κουραστικό γιατι έχει κάποια τοιχάκια για να στηρίζεσαι!



Αυτές είναι οι όρθιες θέσεις! Είναι πάρα πολύ κοντά στην σκηνή, όπως φαίνεται  και στην προηγούμενη φωτογραφία! Το έθιμο επιβάλλει ως τρόπο κράτησης της θέσης να βάζεις το κασκόλ σου στο σημείο που θα στέκεσαι!





  • Την προηγούμενη Δευτέρα, μετά το μάθημα salsa, τα αγόρια της παρέας αφήσαμε τις ντάμες μας   , αφού είχαμε κανονίσει men's night. Αφού συναντήσαμε και τα υπόλοιπα αρσενικά της παρέας και αφού όλοι τηρήσαμε τον ιερό όρκο να μην φέρουμε καμιά κοπέλα σε αυτή τη συνάντηση,πήγαμε σε μια πολύ ωραία pub, που είχε μεγάλη ποικιλία από μπύρες! Ήταν μια από τις καλύτερες βραδιές, αφού μπόρεσα να γνωρίσω καλύτερα κάποιους φίλους, που δεν μου είχε δοθεί η ευκαιρία να τους γνωρίσω καλά μέχρι τώρα! Επίσης, οι συζητήσεις είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αφορούσαν σε μια ευρεία θεματολόγια, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να σας πώ γιατί πρώτον, όσα λένε οι άντρες μεταξύ τους πρέπει να μένουν μυστικά, δεύτερον γιατί αυτή η μυστικοπάθεια νομίζω ότι δίνει έναν ιδιαίτερο τόνο μυστηρίου στο blog μου και τρίτον επειδή δεν νομίζω εντέλει ότι ουσιαστικά ενδιαφέρεται κανείς σας να μάθει τι λέγαν 7-8 μαντραχαλάδες σε μια pub πίνοντας μπύρες!!!

  • Το επόμενο βράδυ, ήταν βράδυ γνωριμίας με τους συγκατοίκους μου! Αποφασίσαμε, με σκοπό την βελτίωση των μεταξύ μας σχέσεων, μιά φορά την εβδομάδα να μαγειρεύει κάποιος κάποιο φαγητό από την χώρα του και να τρώμε όλοι μαζί! Πρώτος οικοδεσπότης ήμουν εγώ! Το ελληνικό μου μενού , δεδομένου ότι δεν ύπάρχει φούρνος στο διαμέρισμα, περιείχε κοτόσουπα αυγολέμονο και λουκουμάδες! Η κοτόσουπα δυστυχώς, αν και εύγευστη, δεν είχε την επιτυχία που ήθελα, γιατί μου έκοψε το αυγολέμονο (νομίζω η προηγούμενη παράγραφος για το men's night απομυθοποιείται όταν στην επόμενη παράγραφο λέω ότι μου έκοψε το αυγολέμονο!) αλλά οι λουκουμάδες σάρωσαν! Γενικά μπορώ να πω ότι οι σχέσεις μου με τα άτομα που μοιράζομαι το διαμέρισμα είναι αρκετά καλές και νομίζω το μόνο πρόβλημά μας είναι η καθαριότητα! Τουλάχιστον με τον συγκάτοικό μου, τον Evan από τις Η.Π.Α., έχουμε ταιριάξει αρκετά και δεν έχουμε μέχρι στιγμής κάποιο πρόβλημα ή διαφωνία αλλά αντιθέτως έχουμε αρχίσει να κάνουμε και κοινές παρέες! Συμβουλή: την επόμενη φορά, που θα κάνετε λουκουμάδες βάλτε μέσα σε κάθε λουκουμά και μια μικρή φέτα μπανάνα...το δοκιμάσαμε και έγιναν πεντανόστιμοι!
Η αποτυχημένη κοτόσουπα!

Οι πετυχημένοι λουκουμάδες!

Οι συγκάτοικοί μου(από αριστερά προς τα δεξιά): o Pablo από την Αργεντινή,  o  Victor  από την Ισπανία,  εγώ από την Ελλάδα, ο Evan από τις Η.Π.Α., και ο Cedric από το Βέλγιο!

  • Την Τετάρτη, μετά από την χορωδία, κανονίσαμε με την παρέα από την salsa να πάμε σε ένα latin bar για να εξασκηθούμε. Η αλήθεια είναι ότι θέλουμε αρκετή δουλειά ακόμα. Ώρες ώρες νομίζω ότι συμμετέχω σε σκηνές από κωμωδία του  Hollywood! Όλοι γύρω μας χόρευαν με απίστευτη άνεση και εμείς χορεύαμε μετρώντας το κάθε βήμα (''uno dos tres, cinco seis siete''... τρανή απόδειξη της βελτίωσης των ισπανικών μου, που λέγαμε παραπάνω)! Το σίγουρο είναι ότι δεν πτοούμαστε και θα το επαναλάβουμε σύντομα και αρκετές φορές ακόμα!
  • Την Πέμπτη, ενθουσιασμένος από την όπερα της Κυριακής και μετά από πρόσκληση της φίλης μου Anniina( την γνωρίζετε ήδη από το eurotrip), πήγα στο μιούζικαλ ''Sister Act'', που βασίζεται στην ομώνυμη ταινία του 1992 την δείχνει συνήθως τα μεσημέρια της Κυριακής κοντά στο Πάσχα το mega. Το μιούζικαλ ανέβηκε για πρώτη φορά το 2009 στο West end του Λονδίνου και το 2011 ανέβηκε στο Broadway. H ίδια παράσταση μεταφράστηκε και τώρα παίζεται σε αρκετά θέατρα στον κόσμο! Το εισιτήριο ήταν και εδώ υπερβολικά φθηνό για τις όρθιες θέσεις( 5€!)!








  • Την Παρασκευή το βράδυ πήγα στο καλύτερο πάρτι που έχω πάει μέχρι τώρα! Ήταν ένα πάρτι κακού γούστου! Όσο πιο κακόγουστα ρούχα τόσο το καλύτερο! Αυτή την νύχτα θα την θυμάμαι για πολύ καιρό. Κοιτάζοντας τις φωτογραφίες συνειδητοποιώ πόσο ωραία ήταν και πόσο κακόγουστα κυρίως!!! Επίσης θα θυμάμαι αυτή τη νύχτα για καιρό γιατί κάπως κατάφερα να χάσω όλα τα πράγματά μου χωρίς να το καταλάβω... Έτσι έχασα τα κλειδιά μου, την κάρτα της τράπεζάς μου, την φοιτητική μου ταυτότητα και το εξαμηνιαίο εισιτήριο του μετρό! Όταν το συνειδητοποίησα το πάρτι είχε πλέον τελειώσει. Ευτυχώς έβγαλα αμέσως ανακοίνωση σε πολλές σελίδες στο facebook και έστειλα mail στους διοργανωτές και για καλή μου τύχη κάποιος τα είχε βρει και μου τα έδωσε πίσω! 













  • Κλείνοντας, εχθές, αφού ανακουφίστηκα, που πήρα πίσω τα πράγματά μου και αφού ξεκουράστηκα μετά το εξαντλητικό βράδυ Παρασκευής, κάλεσα στο σπίτι μερικούς φίλους για να χαλαρώσουμε βλέποντας ταινίες! Επιτέλους είδα και το toy story (η φίλη μου η Γιώ-Κω μου την διαφήμιζε αρκετό καιρό) και σας την προτείνω και εγώ με την σειρά μου (γιατί αν δεν το κάνω θα πέσει comment από τη Γιώ-Κω) για ένα ωραίο, χαλαρωτικό και διασκεδαστικό απόγευμα!
   Το ξέρω ότι σας κούρασα, αλλά έπρεπε να καλύψω 2 ολόκληρες και ιδιαίτερα γεμάτες εβδομάδες. Βέβαια οφείλω να σας πω ότι τα ημερολόγια δεν θα είναι στην εξεταστέα ύλη για την τελική εξέταση, οπότε δεν χρειάζεται να τα διαβάζετε λεπτομερώς (ασχέτως βέβαια αν αυτό το επισημαίνω στο τέλος της δημοσίευσης)! Τα γράφω περισσότερο για προσωπικούς λόγους (νομίζω πως θα μου χρησιμεύσουν κατά την συγγραφή της αυτοβιογραφίας μου!).
   Ελπίζω να είστε και εσείς πολύ καλά παρά το δύσκολο κλίμα που επικρατεί αυτές τις μέρες εκεί, απ'ότι  βλέπω στις ειδήσεις! Άλλαξα και κάποιες ρυθμίσεις και νομίζω ότι είναι πλέον πιο απλό να μου αφήνετε σχόλια! Περιμένω τα νέα σας λοιπόν! Τέλος με μεγάλη μου χαρά, κοιτάζοντας τα στατιστικά του blog προχθές έμαθα, πως έχω αναγνώστες από την Ρωσία, την Ολλανδία, τις Η.Π.Α. και άλλες χώρες εκτός της Ελλάδας! Δεν ξέρω αν το διαβάζουν ή αν απλά κοιτάνε τις φωτογραφίες ή αν εντέλει τους έβγαλε ο δρόμος και είπαν να ρίξουν μια ματιά σε αστεία γράμματα διαφορετικού αλφάβητου! Εν πάσει περιπτώσει τους ευχαριστώ (thank you unknown readers)!
  Ουφ...τελείωσα!!!!!!!




2 σχόλια:

  1. Τέλειο όπως κάθε φορά!! Δεν μπορώ να πω έχει αρκετό μυστήριο, το πέτυχες...

    Υ.Γ. Θα σου έκανα εγώ ποτέ παράπονα, και ειδικά δημοσίως...;; Τέλος πάντων το toy story είναι λατρεία!!! Αγαπάμε Buzz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ βρίσκω πιο συμπαθητικό τον cowboy από τον Buzz! Ήταν άδικο το παιδάκι και οι φίλοι του να τον παραμερίσουν τόσο εύκολα επειδή ένα νέο παιχνίδι ήρθε από το διάστημα! Αλλά έτσι είναι αυτός ο κόσμος...Κανείς δεν σε εκτιμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλιά σας!