Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

3η μέρα: Βενετία!

Αγαπητοί μου αναγνώστες και αναγνώστριες,
  επόμενος σταθμός μετά το Μόναχο ήταν η Βενετία! Μετά από νυχτερινό ταξίδι περίπου 10 ωρών, το ξημέρωμα μας βρήκε  στην ρομαντική πόλη των Δόγηδων! Επείδη δεν μπορούσαμε να κάνουμε check in στο δωμάτιο πρίν τις 11.00 αποφασίσαμε να πάμε για την πρώτη βόλτα στην πόλη και αργότερα να επιστρέψουμε για να ξεκουραστούμε λίγο, γιατί ο ύπνος στο βαγόνι του τρένου δεν είναι και ο πιο ξεκούραστος!
   Η πρώτη εντύπωση από την Βενετία ήταν θετική! Ήταν ακριβώς όπως την είχα φανταστεί από περιγραφές γνωστών! Τα κανάλια που διέσχιζαν την πόλη αντί για δρόμους, τα στενά δρομάκια, οι γόνδολες, τα όμορφα βενετσιάνικα σπίτια δίνουν στην Βενετία έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα! Μας πήρε περίπου 40' να καταφέρουμε να φτάσουμε στην πλατεία του Αγίου Μάρκου από τον κεντρικό σταθμό των τρένων! Δεν ήταν όμως κουραστική διαδρομή γιατί η ομορφιά της Βενετίας βρίσκεται, κατα την γνώμη μου, στο να την περπατάς! Το καλύτερο ήταν ότι ήταν αρκετά νωρίς, όταν κάναμε αυτή τη βόλτα( ήταν περίπου 8 το πρωί) και μπορέσαμε να απολαύσουμε την πόλη ενώ ήταν ακόμα άδεια και οι περισσότεροι τουρίστες κοιμόντουσαν! Αργότερα το απόγευμα, που επιστρέψαμε, το περπάτημα δεν ήταν τόσο εύκολο, γιατί με τόσους τουρίστες χρειάζεται να προσέχεις συνέχεια μην πατήσεις κανέναν!
   Η πλατεία του Αγίου Μάρκου είναι πολύ όμορφη. Ο ναός που βρίσκεται στην μια πλευρά της είναι επιβλητικός αλλά δυστυχώς δεν μπορέσαμε να μπούμε μέσα γιατί η ούρα ήταν τεράστια! Δίπλα ακρίβως από τον Ναό βρίσκεται και το παλάτι των Δόγηδων, ένα απο τα πιό ξεχωριστά κτήρια της Βενετίας. Το παλάτι συνδέεται με την φυλακή της Δημοκρατίας μέσω της περιβόητης γέφυρας των στεναγμών, την οποία όμως δεν μπορέσαμε να θαυμάσουμε πλήρως γιατί γίνονταν μάλλον κάποια έργα συντήρησης και ήταν καλυμμένη στο μεγαλύτερο μέρος της!
  Μετά απο αυτή την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρωινή βόλτα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο! Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι το καλύτερο μέρος που έχω κοιμήθει ποτέ, αλλά οτιδήποτε άλλο στην Βενετία ήταν αρκετά πιο ακριβό και δεν ταίριαζε στο low budget χαρακτήρα του ταξιδιού μας! Αφού κοιμηθήκαμε και ξεκουραστήκαμε λίγο το απογευμά αποφασίσαμε να πάμε ξανά στο κέντρο και να περπατήσουμε λίγο ακόμα. Πήγαμε κατά τις 18.00 με σκόπο να μπορέσουμε να δούμε την Βενετία το βράδυ και να δοκίμασουμε την Ιταλική κουζίνα!
Συμπέρασμα: η Βενετία είναι πολύ πιο όμορφη το βράδυ! Τα φώτα  τονίζουν την αρχοντικότητά της  και της δίνουν ακόμα πιο ρομαντικό χαρακτήρα!
Συμβουλή: αν εκτελείτε χρέη φωτογράφου της παρέας προσοχή γιατί είναι πολύ εύκολο στη διάρκεια λήψης μιας φωτογραφίας να την χάσεις!
   Το ιταλικό παγωτό είναι μακράν το καλύτερο παγωτό που έχω δοκιμάσει ποτέ. Μαλακό με πλούσια γεύση. Το δύσκολο είναι να διαλέξεις ανάμεσα στις δεκάδες διαφορετικές γεύσεις που προσφέρονται!Οσόν αφορά την ιταλική πίτσα, πληροί αρκετές από τις προϋποθέσεις, που έχω θέσει για την ιδανική πίτσα: πολύ λεπτή, τραγανή ζύμη, αρκετή σάλτσα ντομάτας, λίγο τυρί και νόστιμα αλλαντικά!
  Αργότερα το ίδιο βράδυ πήραμε το καραβάκι- λεωφορείο για να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο. Δεν ενδείκνυται για αγοραφοβικούς. Ενώ η βόλτα με καραβάκι στα κανάλια της Βενετίας φάνταζε ονειρική, τελικά αποδείχτηκε άβολη, στενάχωρη και κουραστική. Φανταστείτε το σαν να είσαι σε λεωφορείο στην Αθήνα μια βροχερή μέρα του χειμώνα , ενώ το μετρό και τα ταξί απεργούν!
   Κλείνοντας νομίζω ότι η Βενετία μου άφησε μια γλυκόπικρη γεύση! Η πόλη είναι πανέμορφη, ρομαντική, διαφορετική και βγαλμένη από άλλη εποχή! Αυτό που μου χάλασε όμως την τέλεια εικόνα που είχα στο μυαλό μου και ονειρευόμουν, ήταν ότι η πόλη έχει χάσει πλέον την αυθεντικότητά της.Οι ντόπιοι δεν ήταν καθόλου φιλικοί και ένιωθες ότι έχουν βαρεθεί πλέον τους τουρίστες ή τουλάχιστον έχουν χάσει τον φιλόξενο χαρακτήρα τους! Φαντάζομαι όμως ότι την περίοδο του καρναβαλιού αποκτά άλλη μαγεία. Εξάλλου τα διάφορα μικρά εργαστήρια παρασκευής μασκών συμβάλλουν στην δημιουργία της θετικής εικόνας, που αναφέρθηκα νωρίτερα!