Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

4η Μέρα: Μιλάνο!

 Αγαπητοί μου αναγνώστες και αναγνώστριες,
   Μετά την Βενετία αποφασίσαμε να κάνουμε μία στάση μερικών ωρών στο Μιλάνο! Πήραμε το πρώτο πρωινό τραίνο από την Βενετία και στις 11 φτάσαμε στην πόλη της μόδας! Αφού αφήσαμε τις αποσκευές μας στους αποθηκευτικούς χώρους του σταθμού, πήγαμε κατευθείαν στο κέντρο για να προλάβουμε να δούμε όσο το δυνατόν περισσότερα! Είχαμε περίπου 8 ώρες μπροστά μας- το απογευματινό τραίνο για Νίκαια έφευγε κατά τις 19.00-,χρόνος αρκετός  για να δεις τα βασικά αξιοθέατα της πόλης, τον Καθεδρικό Ναό (Duomo di Milano) και την Σκάλα του Μιλάνου Μόλις δε φτάσαμε στο κέντρο της πόλης συνειδητοποιήσαμε ότι εκείνες τις μέρες λάμβανε χώρα και η εβδομάδα μόδας του Μιλάνου Σε όλους τους κεντρικούς δρόμους της πόλης είχε στρωθεί ένα κόκκινο χαλί ενώ παντού έβλεπες καλοντυμένους άντρες και εντυπωσιακές γυναίκες! Νιώσαμε λίγο βέβαια σαν την μύγα μες το γάλα, αφού εμείς φορούσαμε τα άνετα, αθλητικά, ταξιδιωτικά ρούχα και παπούτσια, αλλά ποιός ξέρει...μπορεί πολλοί να το θεώρησαν στιλιστική πρόταση!
  Όσον αφορά την πόλη, το Μιλάνο είναι συμπαθητικό, αρκετά όμορφο, με ιδιαίτερο χαρακτήρα. Σίγουρα δεν ήταν η πιό όμορφη πόλη, που επισκεφτήκαμε σε αυτό το ταξίδι, ούτε θα ήταν η πρώτη πόλη που θα πρότεινα σε κάποιον να επισκεφτεί. Νομίζω όμως, πώς όταν κάποιος βρεθεί στην Β. Ιταλία, αξίζει να αφιερώσει μια μέρα στο Μιλάνο! Το κέντρο είναι ένα τυπικό κέντρο ευρωπαικής πόλης... Πλακόστρωτα δρομάκια, γοτθικά κτίρια, πολλά αγάλματα και φυσικά ένας Καθεδρικός!
  Ο καθεδρικός του Μιλάνου(Duomo di Milanο) είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος Καθεδρικός Ναός στον κόσμο και ο μεγαλύτερος της Ιταλίας! Είναι αφιερωμένος στην Santa Maria Nascente και χρειάστηκαν περίπου 6 αιώνες για να πάρει την τελική μορφή, που έχει σήμερα! Το εξωτερικό του είναι πολύ πιό εντυπωσιακό από το εσωτερικό, αλλά στην εσωτερική δακόσμηση αυτό, που μου έκανε εντύπωση, ήταν τα υπέροχα βιτρώ και οι τεράστιοι, πανέμορφοι πίνακες, που κρέμονταν από το ταβάνι ενδιάμεσα από τις κολώνες! Και για να ρίξω λίγο το επίπεδο του post, ακολουθεί ταξιδιωτική συμβουλή: κοιτάζοντας από μπρόστα τον ναό στο αριστερό σας χέρι υπάρχει ένα παγωτατζίδικο, στο οποίο έφαγα το καλύτερο παγωτό, που έχω φάει ποτέ!!!








Μετά την επίσκεψη στον Καθεδρικό, αποφασίσαμε με την παρέα μου να χωριστούμε, γιατί εγώ ήθελα οπωσδήποτε να πάω στην περιβόητη σκάλα του Μιλάνου, ενώ οι υπόλοιποι προτίμησαν  το μουσείο design του Μιλάνου(απ'ό,τι μου είπαν μετά ήταν αρκετά καλό). Η όπερα του Μιλάνου, η αλλιώς ''Teatro alla Scala'' βρίσκεται 5' από τον Καθεδρικό, στο κέντρο της πόλης, στην πλατεία Piazza della Scala, απ' όπου πήρε και το όνομά της! Το κτίριο δεν είναι τόσο εντυπωσιακό όσο το περίμενα, αλλά σας προτείνω ανεπιφύλακτα, αν ποτέ περάσετε από το Μιλάνο να επισκεφτείτε το εσωτερικό του θεάτρου, στο οποίο λειτουργεί μουσείο! Μέσα στο μουσείο είδα και ένα από τα καλύτερα πορτραίτα της Μαρίας Κάλλας, που έχω δει ποτέ, δυστυχώς όμως οι φωτογραφίες απαγορεύονταν στο εσωτερικό και έτσι δεν μπορώ να το μοιραστώ μαζί σας( έπρεπε να είμαι μάλλον λίγο πιό τολμηρός για χάρη της δημοσιογραφίας!). Επίσης, από τον χώρο του μουσείου μπορείς να δεις και την μεγάλη αίθουσα της όπερας και τις πρόβες , που γίνονται εκείνη την στιγμή για την επόμενη παράσταση!







   Μετά την Σκάλα μου είχε μείνει λίγος χρόνος μέχρι το ραντεβού με τους υπόλοιπους στον σταθμό του τρένου (ο ωραιότερος σταθμός τρένου, πού έχω δει ποτέ) και αποφάσισα να περάσω τον χρόνο μου περπατώντας λίγο ακόμα την πόλη! Το Μιλάνο ήταν μια ευχάριστη στάση και αν και οι Ιταλοί δεν μου έκαναν την καλύτερη εντύπωση (ούτε στην Βενετία εξάλλου) , αφού δεν ήταν αρκετά φιλικοί και φιλόξενοι. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος , που κατάφερα να πάω στην Σκάλα κυρίως. Απογοητεύτηκα όταν είδα ότι η Μαρία Κάλλας προβάλλεται και τιμάται με τον καλύτερο τρόπο από τους Ιταλούς , ενώ στην Ελλάδα δεν φαίνεται να έχουμε εκτιμήσει ακόμα το μέγεθος του ταλέντου της, της προσωπικότητάς της και της φήμης της. Νιώθω, πως  οι περισσότεροι Έλληνες νιώθουν πιό περήφανοι για τον Ωνάση παρά για την Κάλλας! Κρίμα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλιά σας!